Härligt Härligt!

Nu har det varit fint väder hela helgen gud va skönt det är!:) Man blir så glad!
Igår var vi ute och åkte båt i det fina vädret och åkte ring! Fan va kul det är alltså:)
Vi var jag, älsklingen, syrran, hanberg och johanna:)
Efter båtturen blev det max! Mmmm va gott det var!
Sen for vi hem till jessica å hanberg å kolla på Fantastic 4 och åt lite godis.

I morse var jag uppe tidigt  å åkte till hotellet för att prata lite med Ann louise, ska ju jobba frukost imorn.
Efter det var ja ju så pigg så ja gick faktiskt ut och gick en timme här på morronkvisten! Ja blir så stolt över mig själv!:)

Nu sitter jag o väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet för i dag firar vi 4år tillsammans så vi ska gå ut å äta ikväll:) så nu ska ja bara hitta nåt å ha på mig oxå!!!???

Ha en bra dag, det ska ja ha!

                                                                         

                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0