Fredag!

I dag har varit en väldigt död dag... Kan vara för att jag känner mig väldigt vissen i kroppen, måste va den där j*vla urinvägsinfektionen som infekterar hela min kropp:(

Först när ja kom hem från jobbet imorse vid sju, gick ja ju så klart å la mig, sov först till typ ett men då orka ja inte gå upp så ja somna om till ungefär tre när mattias ringde å fråga va vi skulle äta? Han köpte iaf med och lagade spagetti o köttfärssås! Mmm mycket gott, dock fick ja inte i mig så mycket. Som sagt nåt är inte som de ska! Mådde jätteilla efter maten så ja gick o la mig igen å kolla ifatt på SATC!  Sen somna ja igen, vakna igen strax innan sju, tog en promenad hem till mamma och hjälpte henne att bära lite soffa å sen äta lite mat. 

Jag funderar på att investera i en trippeltång så ja provade sofies hemma hos mamma o ja tror nog att det får bli en tur till greeks imorn o köpa en om ja kommer upp ur sängen vill säga:P Sen ska vi hem till mamma och ha tacomys:) Å ja längtar!!!  Men först ska ja ta mig igenom denna natt också! Va skönt de ska bli när mamma o ja rullar härifrån vid sju tiden:)      

 sen måste ja avsluta med att beröma min underbara lilla mamma som är världens bästa!! Hon sitter här med mig på nätterna så att ja slipper att vara ensam hur snäll är hon inte?!
Men hon tycker de är skönt att komma hemifrån säger hon och så sover hon så dåligt så hon kan lika gärna sitta här hos mig och kolla på tv! Ja ja säger inte nej:)

Föresten vann Mattias sin match idag med 6-0! grattis Älskling! <3

Ne nu börjar nedräkingen tills klockan blir sju imorn bitti!

                                                        Sov Gott Godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0