Dålig bloggare

Ok ja vet ja har vart en värdelös bloggare dom senaste dagarna men ja har haft fullt upp... Och fresten så igår när ja faktiskt skulle skriva lite så funkade det inte:(

Men lite uppdateringar då:

ONSDAG:
Började me jobb till tre sen vart de åka och handla å sen hem och sova en stund innan det var dags för PARTTTY!
Flickorna kom vid så där en halv sju och vi grillade, spelade kubb och drack. Johanna, petra och Sari blev jättefulla som vanligt hehe! Sen bärde de av till Statt men där sög det riktigt ordentligt så älsklingen och jag åkte hem vid ett och sov. Mycket bättre:)


                                                                         


TORSDAG:
Jag och min lille plutt sov jättelänge, sen fick jag frukost på sängen,mmm smarrigt! Sen tog vi en tur till stan så Mattias kunde köpa öl till helgen,2 lådor:S Jag tyckte att de kunde ha räckt me typ 2 öl..... hehe men ja hittade iaf  en kjol på lindex ( förlåt sari ja härma dej) Tyckte den va så fin!!! och även en liten söt topp på h&m. Jag hade ett presentkort som ja va tvungen å handla för. Oj ja höll på å glömma två par örhängen oxå.







Sen bar det iväg till Mattias mamma o hämta posten o mata katten, sen förbi min mamma och hämta matlåda, ( Hmm bortskämd ja vet ) sen hem och skynda mig att duscha å göra mig iordning för att bege sig till jobbe.

När ja kom till jobbe va de full rusch, PIP ni vet så det fullt ös hela kvällen, eftersom nästan alla artister sover här. Men de va kul å se lite kändisar haha Magnus Uggla va liten han e i verkligheten:)
När ja sluta elva syndade ja å köpte en big mac och åkte hem och kollade två avsnitt sex and the city, ( världens bästa serie för övrigt ) innan ja somnade.

FREDAG:
Älsklingen å ja vakna lite tidigare idag, åt lite chips å han uppdatera mig om torsdagens PIP.
Sen gjorde han säg iordning knäppte en bärs o ja skjutsa iväg han till Jonas. Och han hade precis storstädat efter att fått en liten lapp från styrelsen:S Tur att man inte var med på deras dyngparty. Vi ryckte upp Floman oxå som va skitbakis stackarn, sen drog vi till mem å zin o tog en deg. Mattias å ja dela på en kebebpizza men ja tyckte att den smaka skit så, man skulle kunna säga att ja inte har ätit värst mycke idag. Börjar bli jävligt hungrig nu därimot:(

Sen skjutsa ja upp dom till festivalen för dom skulle kolla på lillasyster å  ja åkte hem o gjorde mig iordning för jobbet, så nu sitter jag här och har haft minst lika mycket att göra idag om inte mer:S Usch, men nu e de lite lugnt. De flesta är uppe på festivalen. Idag har ja fått sett Petter, Håkan hellström bla, kul!!! 
Hoppas Lisa kommer snart så hon kan kolla av läget så att allt står rätt till.
Va skönt när det här är över så det återgår till lugnet här på hotellet.

Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: sari

Såg du håkan?:O

2008-08-03 @ 16:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0