Ännu en hard work work dag!

Idag är ännu en sånn här dag som endast innehåller jobb.
Vaknade klockan sex imorse för att återigen göra ordning frukost åt gästerna på hotellet. Mycket folk va de, de spelar ju in ett avsnitt antikrundan här i stan å alla bor ju här.
Erling och Birgitta var så snälla å lät mig åka hem halv elva för att kvarta en stund innan det bara var att göra sig iordning för att åka tillbax hit å nu sitter ja i repan!
Med tanke på att ja inte somna förens tre inatt och klockan väckte mig sex så var de välbehövligt me lite sömn innan ja skulle hit igen.

Igår var ja på Noramarken. Mycket folk va de å att dom inte fattar att är det tvär stopp på en gata å man inte kommer fram så går det ju inge bättre för att de försöker tränga sig förbi å på köpet mosa några stackars barn och nåns fötter!! Ååå puckon alltså!
Gjorde dock lite fynd, 14 par strumpor men ja agv tre par till mamma
En vit stickad,stor kofta för marknadspris från vero moda
4 av de 8 senaste beck filmerna till min samling så nu har ja bara 4 kvar tills min samling är absolut komplett med alla beck filmer som finns:)
Självklart marknadsgodis


Nästa helg bär det av till Filipstads marken med Chris, Jenny, Savanna, Jenna, Pulver, Kim och Amanda.

                                                                 Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0