Å Ja blir så arg!

Ja satt precis å skrev ett helt inlägg och var precis klar när klant fia själv tänkte vara lite rolig å lägga in en bild på kräftor när ja självlart trycker bort hela inlägget! puts väck!! Å ibland undrar ja??

Jaja får väll börja om från början då!

1. fan va de regnar!!! bajs oxå vi som skulle åka båt:(

2. jag har hittat ett nytt tidsfördriv på jobbet... Bloggdesign! Jag är inte så duktig å de blir inga stora förändringar men det är roligt att försöka:D

3. Läste igenom mitt bloggarkiv förut o kom fram till att ja sover väldigt mycket! Så ja ska försöka att inte göra det i dag när ja kommer hem, därimot ska de bli en slapparkväll hemma med lite lövbiff o pommes kanske? Va tror ni om de?

4.jag är en allvarlig missbrukare... jo de e sant mina vänner det kallas för SHOPPOHOLLICK! jag har ett sånt begär av att spendera pengar, stå i kö till provhytt och kassa, bära runt på massa plastpåsar och göra massa fynd just nu så ja avlider snart! Bota mig nån snälla.

Det var nog allt för den här gången!
                                                                  PUSS V


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0